Modrá linka zavádí nepřetržitý provoz
Krizová pomoc se sídlem v Brně funguje přes 27 let, od začátku nového roku v nonstop režimu. K tomu se provozovatelé linky důvěry rozhodli vzhledem k pokračující pandemii koronaviru.
“V posledním roce se na nás obraceli lidé všech věkových kategorií s různými tématy. A samozřejmě naši pomoc potřebují i v noci. Když jsme viděli tyto nepřijaté hovory, řekli jsme si, že krize si nevybírá a rozhodli jsme se, že pokud nám to dovolí finanční možnosti, zavedeme na lince nepřetržitý provoz,” objasnila ve vysílání Proglasu ředitelka Modré linky Hana Regnerová.
Odborníci tak nově pomáhají zájemcům 24 hodin denně, a to přes telefon, chat, e-mail, Skype nebo anonymní schránku. Všechny potřebné kontakty včetně přístupu na chat a do anonymní schránky důvěry najdou potřební na webu sdružení Modralinka.cz.
Ve spolupráci s jeho pracovníky připravil Proglas před časem pětidílný vzdělávací cyklus o psychosociální pomoci "Křížovka krizovky". Nadále je k poslechu v audioarchivu na webu Proglasu i podcastových aplikacích.