Chat v angličtině, non-stop provoz i nové vzdělávací akce chystá Modrá linka

Chat v angličtině, non-stop provoz i nové vzdělávací akce chystá Modrá linka
25. dubna 2019 Události Autor: Jaroslava Otradovcová

K rekordnímu počtu cirka osmi tisíc klientů za rok má nakročeno brněnská linka důvěry s celostátní působností. Na včerejší valné hromadě organizace, která letos oslaví 25 let od svého založení, to sdělila její dlouholetá vedoucí Bohuslava Horská, která za svou práci získala i cenu Ministerstva práce a sociálních věcí Gracias 2019.

"Když si vzpomenu na uplynulý rok, charakterizovala bych jej rčením "nezůstal na kameni kámen". Kameny Modré linky se proměnily, přeskupily, zůstal jen tým a práce pro klienty. Jinak se změnilo téměř všechno: od softwaru po hardware až k nové ředitelce, kterou se stala Hana Regnerová," doplnila Bohuslava Horská. "Vzhledem k tomu, že se zájem o Modrou linku stále zvyšuje, od letošního roku zdvojujeme služby našich pracovníků, kteří jsou k dispozici každému, kdo má potřebu si o své situaci pohovořit," informovala o jedné z novinek Hana Regnerová, která Modrou linku vede od podzimu loňského roku. "V řádu dní, možná týdnů, chystáme i otevřít možnost chatování v angličtině. Povedou je konzultanti vyškolení v cizinecké problematice. Čekáme jen na spuštění nových webových stránek, které tuto službu umožní," dodala spolu s informací o plánovaných oslavách 25. výročí založení tohoto zapsaného spoku, původně linky důvěry pro děti a mládež. Se stoupajícím zájmem o krizovou internenci a poradenství ze strany dospělých, ale se od tohoto zaměření předněkolika lety upustilo. "Prostřednictvím telefonických hovorů, emailů a nyní stále více chatu pracovníci Modré linky radí přibližně stejně dětem i dospělým," upozornila Horská.

 

 

 

Darujte Proglas!

 

Regiony

Regiony